PIISPAN KIOSKI

lokakuu 13, 2006

”MITEN TULLAAN USKOON?”

Filed under: Evankeliointi,Oma hengellisyys,Pelastus — bishop @ 10:38 am

 

Oot sä koskaan ihmetellyt kuinka saisi sen rauhan, joka joillakin tuntuisi olevan? Mä etsin sitä rauhaa vuosikausia. Mä kyselin ihmisiltä (moneltakin, ihan totta), että kuinka kovaa mun täytyy huutaa ja itkeä ennen kuin Jumala kuulee mut, mecry.gif kuinka paha elämäntilanne mulla täytyy olla doh.gif  ennen kuin Hän antaa mulle sen rauhan jota mä oon niin kauan etsinyt? KUKAAN EI TAJUNNUT KERTOA KUINKA YKSINKERTAISTA JA HELPPOA SE ON SAADA!!!! Lue eteenpäin, tästä mä puhun:

Joh. 14:27 (Jeesuksen sanat) ”Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.”

KUINKA SE SITTEN TOIMII?

se on helppoo ku lehmän lento! Näin, Room.10:9-10 Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva. Sydämen usko tuo vanhurskauden, suun tunnustus pelastuksen.

MUISTA!

että, kuten Joh.14:6 sanoo:Jeesus vastasi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.Siis, sun tarvii muistaa tämä: ei ole mitään väliä kuinka hienoja tekoja sä olet elämässäsi tehnyt, tai kuinka hauska, rakastava tai ”mitä-tahansa-nastaa”-tyyppi olet: JOS ET OLE TIETOISESTI ANTANUT ELÄMÄÄSI JEESUKSELLE KRISTUKSELLE JA OTTANUT HÄNTÄ ELÄMÄÄSI, NIIN ET SAA IANKAIKKISTA ELÄMÄÄ TAIVAASSA ISÄN KANSSA! Jeesus Kristus on sun ainoa mahdollisuutesi, mutta voin taata, että Hän on riskinottamisen arvoinen.

MITÄ PITÄÄ TEHDÄ?

Sun täytyy vaan ymmärtää, että JEESUS ON TODELLINEN HENKILÖ ja että HÄN RAKASTAA SINUA KAIKELLA MITÄ HÄNESSÄ ON! Jos haluat saada sen rauhan, jonka vain Jeesus voi antaa ja Pelastuksen iankaikkiseen elämään yhdessä Hänen kanssaan, niin on yksi ainoa asia, joka sun tarvii tehdä: 

                                                       KERRO SE HÄNELLE.

Heti, kun olet sanonut Jeesukselle, että haluaisit Hänen ottavan sun elämäsi karvoineen päivineen, ja että haluat avata sydämesi Hänelle ja pyydät siihenastisen elämäsi synnit anteeksi, KAIKKI SYNTISI ON ANTEEKSI ANNETTU SILLÄ HETKELLÄ ja SIITÄ HETKESTÄ LÄHTIEN SINÄ OLET JEESUKSEN OMA ja JUMALAN LAPSI. Saat olla aivan varma, että tutustut Jumalaan ”henkilönä” tuon ratkaisun jälkeen. Sanompa vielä senkin, että älä pelkää uskon elämän olevan kuolettavan tylsää: tää vauhti on välillä HURJAAAAAA! steeringwheel.gif

Jos sä haluaisit tehdä sen vaikka nyt heti, niin se on hyvin yksinkertaista. Rukoilet vaan ihan omin sanoin jotenkin tähän tapaan:

Jeesus. Uskon, että sä olet Jumalan Poika ja että sä kuolit ristillä puolestani. Anna kaikki mun synnit anteeksi Jeesus, ja mä pyydän sua tulemaan mun elämään ja ottamaan sen käsiisi. Kiitos Jeesus pelastuksesta ja elämästä, jonka mä olen saanu Sinulta! Aamen.

SE ON SIINÄ!!!! JIIIIHAAAA!!!! JES! Kun olet tullut hihhuliksi (älä pelkää, usko ainoastaan: jokainen saa olla ”hihhuli” ihan omalla tavallaan tai olla olematta, pääasia on usko Jeesukseen. ) niin on tosi tärkeää, että menet jonnekin, missä saat uskovia ihmisiä ympärillesi auttamaan sinut alkuun. Jos lähellä on esim. joku vapaiden suuntien seurakunta (Cityseurakunta, Helluntaiseurakunta tai vaikka Vapaakirkko) niin mene sinne, ei ne syö. On hyvin tärkeää, että et jää yksin pyörittelemään uusia asioita, vaan että pääset kunnolla alkuun uskossasi.Jos osaat englantia, niin Patricia Kingin saitilla on hyvää opetusta uskoontulosta. Saitin linkki on tässä:

                                 Extreme Prophetic

Jätä kommentti »

Ei kommentteja.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

