PIISPAN KIOSKI

tammikuu 3, 2007

HURJA MUODONMUUTOS

Filed under: Evankeliointi,Tulla uskoon — bishop @ 12:32 pm

Tiistaisin tulee nelosella ”Hurja muodonmuutos”-ohjelma. Viime viikolla  toisena muuttujana oli mies, joka oli ilmetty ”Peräkylän Elvis” costumed-smiley-026.gif.  Hänelle tehtiin mm. nenän korjausleikkaus, uudet istutettavat hammaskuoret, uusi tukka (siis leikkaus ja väri), dieetillä ja kuntoilulla uusi kroppa ja sen päälle uudet kuteet. WAU!!! clap2.gif

Mulle tuli mieleen, että jos joku olis sanonut sille 16 vuotiaalle puoliksi kaljulle ja puoliksi inkkaripunkkarille, että ”sä tuut uskoon ja susta tulee ihan hihhulipehmo”, niin varmaan mä olisin ensin nauranut pilkallisesti ja sitten kironnut päin lättyä. Mutta niin vaan kävi! En mä nytkään mikään pehmo ole 1sumo.gif , mutta täyden muodonmuutoksen kyllä kävin läpi entiseen elämääni verrattuna. Se muodonmuutos ei kuitenkaan täysin selity sillä, että ikää on tullut ainakin toinen mokoma lisää.

Kumpa ihmiset tajuaisivat, miten kaikki muuttuu kun Jeesus tulee sun elämään! Mua turhauttaa ihan sikana se, että ei ole mitään keinoa, jolla ne kokemukset voisi oikeesti välittää jollekin. Ne vaan pitää itse kokea. Mä ajattelin sillon aikoinaan, et olis ”ihan kiva” olla uskossa, et jos pääsis vaiks taivaaseen, mut mä en viitti ku se on niin sairaan tylsää. Little did I know! Nyt mua lähinnä harmittaa, että vuosikymmeniä olin laput silmillä enkä tajunnut, että maailman kovin tyyppi KOSKAAN on Nasaretin Mies! king.gif

Jätä kommentti »

Ei kommentteja.

RSS feed for comments on this post.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.

